Rezervační formulář

Kalendář
Kalendář
Zbývá míst Plně obsazeno
Dní:
Cena celkem:  Kč

FAQ - Časté dotazy u Smile Parkingu

Poptávám parkování v termínu...

Rezervaci lze provést pouze prostřednictvím rezervačního formuláře na webových stránkách a to z toho důvodu, že si rezervační systém přesně hlídá dostupná místa. Pokud nelze rezervaci provést (tlačítko „objednat“ zšedne) znamená to bohužel, že je ve Vámi zvoleném termínu kapacita plně obsazena.

Mohu si nechat klíče a doklady od vozidla u sebe a zaparkovat sám?

Bohužel již od Ledna 2016 fungujeme pouze formou valet parkingu. Každý klient tedy musí přijet vozidlem přímo na letiště, kde nám jej předá a my vozidlo následně sami přeparkujeme na zabezpečené parkoviště.

Je moje rezervace ID XXXX platná?

Pokud jste obdrželi potvrzení o rezervaci na Vámi zadaný e-mail, Vaše rezervace je platná a na 100% s Vámi počítáme. Pokud jste potvrzení neobdrželi, zkontrolujte prosím nejdříve složky SPAM a HROMADNÁ POŠTA. V případě, že ani zde potvrzení nenajdete, obraťte se prosím na nás.

Jak můžu editovat/doplnit údaje v mé rezervaci?

Rezervaci lze editovat pomocí tlačítka „editovat rezervaci“, které naleznete v potvrzení o rezervaci. V tomto případě je nutné se zaregistrovat do Smile Clubu. Případně prosím zašlete údaje, které potřebujete změnit prostřednictvím e-mailu na info@smileparking.cz.

Jak můžu rezervaci zrušit?

Pokud si přejete rezervaci zrušit, zašlete prosím e-mail s touto žádosti a ID/PIN kódem rezervace na info@smileparking.cz a to pokud možno co nejdříve.

Provozujete i pobočky v jiném městě než v Praze?

Bohužel prozatím poskytujeme parkování pouze na Letišti Václava Havla v Praze. Ovšem co není, může být :-)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace