Hodnocení Smile Parkingu klienty
43 028 recenzí celkem
94% zákazníků nás hodnotí pozitivně
95% zákazníků nás doporučuje
Personál: | 4.71 | |
---|---|---|
Valet parking: | 4.71 | |
Infinity lounge: | 4.62 | |
Navigace: | 4.34 | |
Přeprava: | 4.77 | |
Mytí vozu / Služby: | 4.21 |
94% zákazníků nás hodnotí pozitivně
95% zákazníků nás doporučuje
Personál: | 4.71 | |
---|---|---|
Valet parking: | 4.71 | |
Infinity lounge: | 4.62 | |
Navigace: | 4.34 | |
Přeprava: | 4.77 | |
Mytí vozu / Služby: | 4.21 |
Vas pristup je priserny!
Bohužel netuším co přesně myslíte ,,příšerný,, proto nedokážu zjednat nápravu.
Jakub Kačer
Přestože jsem měl možnost použít slevu z důvodu dalšího parkování, nedokázal jsem tuto uplatnit při objednávce druhého parkingu. Nejsem IT specialista. Vaše internetové stránky mne ke slevě "nedovedly". Přesto Vám děkuji za Vaše služby na vysoce profesionální úrovni.
Děkujeme za pochvalu, zpětné vazby si velice vážíme. Pro uplatnění kreditů z předchozího parkování je potřeba se jednoduše přihlásit na svůj SMILE PARKING CLUB - http://www.smileparking.cz/cs/club účet a zvolit možnost "Objednat Parking", zde budete moci zvolit kolik kreditů chcete použít na parkování, či například mytí/čištění vozu. Budeme se těšit na Vaši další návštěvu.
Anne-Marie Wenigerová
řidič by se měl vždy věnovat jen řízení. Parkovali jsme u vás už 2x a vždy řidič za jízdy telefonoval (mobil v ruce) nebo pracoval se systémem firmy na tabletu. Na telefonování to chce hands free.
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, neustále pracujeme na zlepšení našich služeb a Vaše hodnocení k němu napomáhá. Budeme se těšit na Vaše další parkování (již s hands free).
Anne-Marie Wenigerová
Chtelo by to zkratit cekaci dobu odvozu z letiste.
Na zrychlování stále pracujeme. Naše firma se stále vyvíjí dopředu.
Jakub Kačer