Hodnocení Smile Parkingu klienty
43 034 recenzí celkem
94% zákazníků nás hodnotí pozitivně
95% zákazníků nás doporučuje
Personál: | 4.71 | |
---|---|---|
Valet parking: | 4.71 | |
Infinity lounge: | 4.62 | |
Navigace: | 4.34 | |
Přeprava: | 4.77 | |
Mytí vozu / Služby: | 4.21 |
94% zákazníků nás hodnotí pozitivně
95% zákazníků nás doporučuje
Personál: | 4.71 | |
---|---|---|
Valet parking: | 4.71 | |
Infinity lounge: | 4.62 | |
Navigace: | 4.34 | |
Přeprava: | 4.77 | |
Mytí vozu / Služby: | 4.21 |
Při příjezdu k závoře nešel zadat kód.
Po příletu v 19h jsem našel cca 3 hodiny starý mail, abych volal na tel. číslo jelikož moje auto se nepodařilo nastartovat. Jelikož bylo 19.30, bylo mi řečeno, abych cca 30 min. počkal že se střídá směna a že mě k autu dovezou. Cca v 19.50 přišli 2 zaměstnanci, že k autu nemohu, že je to soukromý pozemek, že mám počkat před kanceláří na zprávu, že to snad bude jen vybitá baterie. Jeden ze zaměstnanců měl u sebe startovací kabely, když jsem se zeptal zda nenechali něco rozsvíceného tak samozřejmě vinu nepřiznali a ještě mi jeden z nich naznačil co jako vůbec chci že jim směna začíná za 10 minut. V cca 20.45 mi auto přivezli, samozřejmě jsem podle zamčeného kufru ihned poznal že nešla baterka, že neodemkl centrál. Můj Pohled: nechápu že nemáte v kanceláři i na parkovištích booster na startování a oživení baterie, nebo alespoň startovací kabely, že když kolem 16.00 zjistíte že auto nestartuje, tak to řešíte ve 20.00 protože kabely musí přivézt noční směna. Dále mne mrzí přístup zaměstnanců, kdy nedokáží přiznat chybu a ještě se chovají nadřazeně a při předání auto nafotí a nejsou schopni říci například "Omlouváme se za komplikace, nashledanou. Neřeším že se stala chyba, to se stane ale měli by jste se zamyslet nad vaším přístupem a do budoucna zlepšit vaše služby.
Staff is very kind and good
Vše bylo podle dohody. Měnil jsem čas příjezdu i odjezdu a vše úplně v pořádku. Děkuji moc, přispěli jste k naší bezproblémové dovolené. Pavel Koblížek
Vse super