Hodnocení Smile Parkingu klienty
43 006 recenzí celkem
94% zákazníků nás hodnotí pozitivně
95% zákazníků nás doporučuje
Personál: | 4.71 | |
---|---|---|
Valet parking: | 4.71 | |
Infinity lounge: | 4.62 | |
Navigace: | 4.34 | |
Přeprava: | 4.77 | |
Mytí vozu / Služby: | 4.21 |
94% zákazníků nás hodnotí pozitivně
95% zákazníků nás doporučuje
Personál: | 4.71 | |
---|---|---|
Valet parking: | 4.71 | |
Infinity lounge: | 4.62 | |
Navigace: | 4.34 | |
Přeprava: | 4.77 | |
Mytí vozu / Služby: | 4.21 |
zaměněné koberečky při čištění, špatně umyté přední okno (zevnitř)
Doporučila bych ještě prodej pití na recepci pet 1,5l vody ochucené neochucené na letišti na to není čas
Dobrý den, na recepci již lednička s chlazenými nápoji stojí.
Jakub Kačer
Jen tak dál.... bezva .
nedostatečné značení cesty na parkoviště od exitu 3 (přes Tuchoměřice)
Dobrý den, snažíme se klienty pro jejich větší pohodlí a komfort směřovat k nám přes exit číslo 5. Zde je již značení dostatečné. Cesta je rychlejší vyhnete se omezením v obci.
Jakub Kačer
Toto berte jako návrh na zkvalitnění služeb, jinak jsem byl spokojen. 1) novým výstupním / nástupním místem trochu ztrácíte výhodu, kterou jste měli oproti parkingu na letišti -> nepřivezete klienta až před terminál a cena parkingu na letišti je teď na 1 týden stejná jako u vás… Tzn. pro nové klienty nevidím ve vašich službách už výhodu… 2) řidič po příjezdu nevěděl, že mám objednanou garáž 3) řidič odjel s jinými cestujícími cca 1 minutu před mým příjezdem -> bylo by lepší informovat klienta, že např. nemusí přijet v 5:00, ale na 5:15, protože v 5:00 tam nikdo nebude... 3) při výjezdu jsem si musel nechat potvrdit kartu -> mohlo by to být automatické -> pokud dostanu kartu, mohla by "vědět", jestli mám zaplaceno či ne, např. dle SPZ 4) do objednávkového formuláře by bylo dobré udělat pole i pro číslo letu při příjezdu, abych to nemusel psát do SMS -> ne každý má v zahraničí zapnutý telefon / můžu zapomenout zapnout "Letový režim" a mobil se vybije / nebudu mít omylem aktivovaný roaming… Důvodů proč je možné, že neodešlu SMS je hodně..
Dobrý den, velmi děkujeme za Vaše připomínky a Vážíme si slov, které jste nám napsal. Snažíme se naše služby stále zlepšovat a proto Vaše připomínky vezme v potaz.
Jakub Kačer
hodně štěstí
Děkujeme za velmi rychlé a přátelské jednání !!!