Hodnocení Smile Parkingu klienty
42 065 recenzí celkem
94% zákazníků nás hodnotí pozitivně
95% zákazníků nás doporučuje
Personál: | 4.71 | |
---|---|---|
Valet parking: | 4.7 | |
Infinity lounge: | 4.62 | |
Navigace: | 4.34 | |
Přeprava: | 4.77 | |
Mytí vozu / Služby: | 4.2 |
94% zákazníků nás hodnotí pozitivně
95% zákazníků nás doporučuje
Personál: | 4.71 | |
---|---|---|
Valet parking: | 4.7 | |
Infinity lounge: | 4.62 | |
Navigace: | 4.34 | |
Přeprava: | 4.77 | |
Mytí vozu / Služby: | 4.2 |
go parking jsou levnější :-(
v době dovolené mi ušlo kolo u vozu a chtšl bych moc poděkovat personalu za ochotu a pomoc pri výměně
V podstate jsme byli velice spokojeni. Jedine male minus byl pristup pana na recepci pri odjezdu a placeni - ale kazdy ma nekdy spatnou naladu :-)Jinak vse fungovalo super, profesionalni pristup, rychly prubeh vseho - perfekt! Urcite vase sluzby vyuzijeme znovu a budeme vas doporucovat!
byl jsem velmi spokojen
OK služby.
ne
Přístup personálu po příjezdu byl velmi neosobní a neprofesionální. Takové chování by se dalo tolerovat člověku, který pracuje v továrně u pásu a nikdo od něj krom jistého stereotypu nic neočekává. U firmy Vašeho zázemí bychom očekávali zaměstnance orientované na klienta, a to především výbornou a vstřícnou komunikaci. Klient musí mít 100% informace, měl by mít pocit, že nic není problém a ne,že je na obtíž. Řidič by měl informovat klienta po dobu odvozu na letiště a ne řešit soukromé telefonní hovory. Myslím, že kdyby tento pán byl zaměstnancem stejné firmy ,ale v zahraničí, ztratil by práci již během jednoho jediného týdne. Zatím má štěstí, že je v Čechách. Pevně doufám, že si Váš skvělý podnikatelský záměr nenecháte něčím takovým zkazit, protože zákazníků našeho typu bude i v Čechách jen přibývat :-). I přes tuto lehce řešitelnou komplikaci Vás nadále rádi doporučíme.