Hodnocení Smile Parkingu klienty
42 967 recenzí celkem
94% zákazníků nás hodnotí pozitivně
95% zákazníků nás doporučuje
Personál: | 4.71 | |
---|---|---|
Valet parking: | 4.71 | |
Infinity lounge: | 4.62 | |
Navigace: | 4.34 | |
Přeprava: | 4.77 | |
Mytí vozu / Služby: | 4.21 |
94% zákazníků nás hodnotí pozitivně
95% zákazníků nás doporučuje
Personál: | 4.71 | |
---|---|---|
Valet parking: | 4.71 | |
Infinity lounge: | 4.62 | |
Navigace: | 4.34 | |
Přeprava: | 4.77 | |
Mytí vozu / Služby: | 4.21 |
Vse bylo naprosto perfektni. Dekujeme a rozhodne budeme sirit dale ;)
Dekuji za dobry servis
Dobrý den, předem bych chtěl avizovat, že tento text není výtkou, spíše doporučením... Využívám Vašich služeb pravidelně, i když ne často (1-2x ročně). Jeli jsme na služební cestu ještě s kolegy, kteří cestují mnohem více než já. Na mé doporučení jsme rezervovali parkování u Vaší společnosti, jelikož já byl v minulosti vždy velmi spokojen. Obávám se, že je nepřesvědčilo, aby sami příště Vašich služeb využili. Zde Vám napíšu pouze pár bodů, které berte jako doporučení ke zlepšení pro Vaše klienty: 1) cesta na letiště Rychlý přesun na letiště je v pořádku, ovšem pokud se pocit rychlosti myslí ve smyslu, že řidič předjíždí na dálnici zbytečným trháním volantu (zbytečně = když je dost místa a provoz minimální), komfortu nepomůže ani to, že jede ve voze Mercedes. Navíc řidič tak velkého vozu musí vzít v potaz, že jeho pocity na předním sedadle je zcela odlišný od pocitu na sedadlech zcela zadních. Vždyť i řidiči taxislužeb a lepších převozních služeb umí s vozem jezdit rychle tak, že je jízda rychlá, ale přitom plynulá a pro pasažéry pohodlná. Nebo se tím alespoň ti dobří vždy vyznačovali... 2) mytí vozu Vůz bral kolega, ovšem vím, že by si mytí již neobjednal. Samozřejmě za cenu mytí, kterou nabízíte, nemůže člověk chtít dokonalé vyleštění vozu apod. To není ani záměr. Ale když už je služba nabízena, neměl by vůz na sobě mít z velké části uschlé stopy po kapkách a vodě (kapota, boky, skla). Vzhledem k tomu, že nám stejně pršelo, nebylo co řešit. 3) vyzvednutí na letišti Když jsme nasedli do vozu, hrála tam velmi hlasitě hudba s ne zrovna slušným textem (řekl bych hanlivým). My jsme se tomu zasmáli, sám poslouchám hudbu hlasitě, ale pár, co jel s námi, se zdál zaskočen. Samozřejmě hrála pouze chvilku, jelikož jsme ve voze seděli dříve než řidič nastoupil a po chvilce hudbu ztlumil (takže jsme slyšeli necelou skladbu, než bylo ztišeno). Vím, že i přes tyto skutečnosti Vašich služeb příště opět využiji, ale kolegové, kteří cestují opravdu často, spíše ne. Berte tyto body pouze jako doporučení ke zlepšení nebo spíše navrácení, jak to bylo dříve. Když jsem využil Vašich služeb prvně (poprvé bylo chvíli po Vašem otevření), byl jsem opravdu mile překvapen servisem a komunikativností personálu (vysvětlením co a jak apod.), ale musím říct, že tento krát jsem z toho měl pocit opravdu jiný, což je škoda. S pozdravem Daniel Riess