Hodnocení Smile Parkingu klienty
43 055 recenzí celkem
94% zákazníků nás hodnotí pozitivně
95% zákazníků nás doporučuje
Personál: | 4.71 | |
---|---|---|
Valet parking: | 4.71 | |
Infinity lounge: | 4.62 | |
Navigace: | 4.34 | |
Přeprava: | 4.77 | |
Mytí vozu / Služby: | 4.21 |
94% zákazníků nás hodnotí pozitivně
95% zákazníků nás doporučuje
Personál: | 4.71 | |
---|---|---|
Valet parking: | 4.71 | |
Infinity lounge: | 4.62 | |
Navigace: | 4.34 | |
Přeprava: | 4.77 | |
Mytí vozu / Služby: | 4.21 |
vse probehlo nadocekavani dobre a rychle, velka spokojenost, instrukce tez na jednicku
Všechno proběhlo v naprostém pořádku, vaše služby určitě rádi využije i v budoucnu.
Nenašla jsem nikde žádný personál nevěděla jsem koho se mám zeptat Dělala jsem vše poprvé
Předání vozidla při odletu OK. K vyzvednutí vozidla po příletu mám tři připomínky. S ohledem na značná zpoždění letů a výdeje zavazadel která poslední dobou všichni registrujeme jsem v čase příletu(vyzvednutí vozidla) započítal i nějakou drobnou rezervu cca 1/2 hodiny. Vyzvednutí vozidla mělo proběhnout ve 2.30 hod v sobotu 27.07.2024. U výdejního automatu jsme byly o cca 20 min dříve a po zadání kódu mi klíčky od vozidla nebyly vydány. Obratem jsem volal na Vaši asistenční telefonickou linku, kde mi bylo sděleno, že klíče od vozidla tam budou k dispozici až ve stanovený čas tj. 2.30 hod. Nezlobte se na mě ale Vy pracujete opravdu tak dokonale, že umisťujete klíče do schránek až v časech uvedených na objednávkách parkování? Když jsem tyto svoje dotazy vznesl na Váš personál přítomný v danou dobu v kanceláří, tak mi docela úsečně, troufnu si říci i trochu arogantně odpověděli, že jsem si žádnou rezervu dávat nemusel, protože automaticky ještě počítáte s bezplatným prodloužením doby parkování o 6 hod. A teď se tedy ptám, kde byla tato zásadní informace ve vašich obecných pokynech, které jste mi poslali, uvedena? Jak mohu vědět, že tolerujete ještě dalších 6 hod bezplatného parkování aniž bych se vystavoval nějaké finanční sankci za nedodržení termínu vyzvednutí vozidla?? Další dvě připomínky se týkají stavu předaného vozidla. Přední sklo vozidla bylo značně znečištěno zbytky hmyzu, které nešly odstranit za pomocí stěračů a kapaliny z odstřikovačů ale za zcela zásadní považuji fakt, že Váš řidič mi na vozidle vypnul systém automatické parkovací i provozní (rozjezdové) brzdy, čímž způsobil, že vozidlo bylo proti případnému nežádoucímu pohybu zajištěno pouze přes automatickou převodovku (poloha P), což nedostatečné a jak je uvedeno v manuálu výrobce dokonce nepřípustné!!! Je super, že mi Váš řidič nechá v autě lísteček s omluvou, že sedadlo nemohl dát do původní polohy, což chápu a respektuji ale že by měl mít problém s ovládáním základních provozních funkcí tak běžného vozu jakým je VW Passat jsem nepředpokládal a to i s odkazem na Vámi proklamovanou vysokou profesionalitu vašich řidičů !!! Zašlete mi prosím konkrétní vyjádření k výše uvedeným připomínkám. S pozdravem Miloš Janeček Tel: 724 259 934 e-mail: mi.janecek@seznam.cz
Vse perfektni, parkovali jsme u vas uz asi 5x a doporucuji vas vsem znamym. Diky za skvely servis.