Hodnocení Smile Parkingu klienty
43 083 recenzí celkem
94% zákazníků nás hodnotí pozitivně
95% zákazníků nás doporučuje
Personál: | 4.71 | |
---|---|---|
Valet parking: | 4.71 | |
Infinity lounge: | 4.62 | |
Navigace: | 4.34 | |
Přeprava: | 4.77 | |
Mytí vozu / Služby: | 4.21 |
94% zákazníků nás hodnotí pozitivně
95% zákazníků nás doporučuje
Personál: | 4.71 | |
---|---|---|
Valet parking: | 4.71 | |
Infinity lounge: | 4.62 | |
Navigace: | 4.34 | |
Přeprava: | 4.77 | |
Mytí vozu / Služby: | 4.21 |
Při vyzvednutí vozu nešlo otevřít schránku s klíčem. Po zpožděném letu, absenci personálu při výdeji zavazadel, do třetice všeho zlého. Kdybychom věděli,že za hodinu se to vyřeší tak jsme si šli někam sednout,takhle jsme tam stáli a byli bez auta.Absoluní peklo! Očekávám od vás relevantní kompenzaci.
Pro velká auta bych doporučil při check-in použít zaparkování v nižším patře. (Dá se např. řešit při vyplňování dotazníku otázkou na velké,střední,malé auto.) Sníží to i riziko pro vás při odvozu. (Motal jsem se s Audi A6 až do 7.patra - dvakrát jsem musel ze zatáčky couvat, protože jsem to nenajel ideálně - je to pro tak dlouhé a široké auto už dost na knop.) Je to jen návrh ne kritika.
Vše fungovalo, spokojenost.
Zaplatil jsem čištění a mytí auta, které jste neprovedli… .
❤️
Při příjezdu jsme museli nechat auto venku, když jsem přiletěli a postupoval jsem dle instrukcí v aplikaci, tak jste mě instruovali, že mám vyjet do 8. patra, tam však auto nebylo, až dle obrázku, kde byl vyobrazený sloup s číslem 13 jsme vydedukovali, že by mohlo být auto v patře 13. což nakonec bylo. Nechápu to, proč jsem tedy měl jet do 8. patra???