Hodnocení Smile Parkingu klienty
42 983 recenzí celkem
94% zákazníků nás hodnotí pozitivně
95% zákazníků nás doporučuje
Personál: | 4.71 | |
---|---|---|
Valet parking: | 4.71 | |
Infinity lounge: | 4.62 | |
Navigace: | 4.34 | |
Přeprava: | 4.77 | |
Mytí vozu / Služby: | 4.21 |
94% zákazníků nás hodnotí pozitivně
95% zákazníků nás doporučuje
Personál: | 4.71 | |
---|---|---|
Valet parking: | 4.71 | |
Infinity lounge: | 4.62 | |
Navigace: | 4.34 | |
Přeprava: | 4.77 | |
Mytí vozu / Služby: | 4.21 |
Problem z kodem do skrzynki. Za każdym razem potrzebowałam pomocy obsługi biura. Przy wjeździe nie skanuje tablic rejestracyjnych. Trzeba włączyć przycisk "i" żeby bramkę otworzył pracownik
již několikrát využito a vždy v pohodě.
myslím si, že přistavit zpět vozidlo zákazníkovi s napůl prázdnou LP pneumatikou, není zrovna fér, abych musel v noci při vyzvednutí řešit v garážích jak vůbec odjet, podotýkám vše píše na přístrojové desce palubní počítač.
Die Anfahrtsbeschreibung ist schlecht und die Ausschilderung ist verbesserungsfähig An der Stelle haben wir leider ein halbe Stunde verloren Sonst alles super Danke Jens
Dear Team, thank you very much for your services and all the good experiences we‘ve had so far with parking at yours. However, today I must say something negative as it took me a lot of time to „repair“: I totally understand if the seat needs to be adjusted to the size of the driver, but this time I got my car back with the entire car being set up differently. The steering wheel was set differently, the seat as well and the worst, the menu was a mess. I had to reset it to factory setting to get it back to normal. What are you doing? Do you bring the car to the parking and back or do you go on excursions? I would very much appreciate if you leave the car as untouched as possible when using it. I had big trouble getting home safely. Rezervace ID: 2207195 Příjezd: 13. 10. 2024 08:00 Odjezd: 20. 10. 2024 09:30 Regards, Anja Schmitz