Hodnocení Smile Parkingu klienty
42 996 recenzí celkem
94% zákazníků nás hodnotí pozitivně
95% zákazníků nás doporučuje
Personál: | 4.71 | |
---|---|---|
Valet parking: | 4.71 | |
Infinity lounge: | 4.62 | |
Navigace: | 4.34 | |
Přeprava: | 4.77 | |
Mytí vozu / Služby: | 4.21 |
94% zákazníků nás hodnotí pozitivně
95% zákazníků nás doporučuje
Personál: | 4.71 | |
---|---|---|
Valet parking: | 4.71 | |
Infinity lounge: | 4.62 | |
Navigace: | 4.34 | |
Přeprava: | 4.77 | |
Mytí vozu / Služby: | 4.21 |
Abstellort für Auto nicht gefunden.... Parking location for car not found... Parkovací místo pro auto nenalezeno...
Die Organisation mit Schlüsselkey Abgabe und Abholung mag wirtschaftlich effizient sein, führt abe rselbst bei erfahrenen Nutzern zu Unsicherheit und teils Überforderung. Der Preis ist dafür, dass das Fahrzeug umgeparkt wird zu teuer. Wir haben mehr bezahlt als beim Aero Parking dort ist der Ablauf einfach und sicher und mein Fahrzeugschlüssel bleibt bei mir. Deswegen nur 3 Sterne.
German or Englisch please! 1. Die Schranke hat sich nicht geöffnet. 2. Keine Ausschilderung zum Parkhaus zum Abflug. 3. Die Webseite hat nicht ordentlich funktioniert. Die Seite schloss sich immer. Wir mussten jedes Mal alles wieder neu eingeben. Sehr schlechte Bedienung und Instruktion. 4. Zu kleine Parkplätze. 5. Keine Ansprechpartner vor Ort bei Ankunft zur Check out. 6. Keine Ausschilderung, wo sich der Ausgang befindet. 7. Foto, wo sich mein Auto befindet, danach schloss sich die Webseite wieder und ich konnte sie nicht mehr öffnen. 8. Ich musste dem ganzen Parkplatz mit Koffern absuchen, um mein Auto zu finden. 9. 2 neue Kratzer am Auto gefunden. Ich bin sehr unzufrieden und werde diesen Parkplatz nicht mehr benutzen und auch nicht weiterempfehlen.
Die Anweisung zum Finden des Parkhauses ist etwas schwierig. Im Dunklen kann man die Einfahrt nur sehr schlecht finden.
Everything is great!!!
Dobrý den, doposud jsem byl s vašimi službami velice spokojen, ale při posledním parkování se to trochu zadrhlo. To, že jsem odstavil vozidlo v pořádku a během převzetí a převezení vozidla na parkoviště ušla zadní pravá pneumatika se může stát tím nikoho neviním. Ovšem oznámit tuto skutečnost zákazníkovi po devíti dnech už je trochu smutné. A ještě mu napsat email, že vozidlo nemá rezervu je dost zavádějící. Je pravda, že na email jsem reagoval až druhý den ráno, neb jsem byl v zahraničí na dovolené a neměl jsem přístup k emailu. Druhý den jsem proto odepsal, že ve vozidle je rezerva i kompresor na dohuštění prázdné pneumatiky. Do dnešního dne mi paní Anne-Marie Mejzrová neodpověděla. A když jsem volal na infolinku, tak odpověď, zněla, že to mám řešit sní. Po příletu jsem si vozidlo v kanceláři převzal, pneumatiku dohustil a v poklidu odcestoval domu. Chápu, že pracujete s lidmi, které máte a v dnešní době to není lehké, ale vžijte se do role klienta, který je několik tisíc kilometrů daleko a ví. že přiletí před půl nocí co si počne. Já si umím poradit, ale stačilo jen zavolat a mohl být problém vyřešen okamžitě. Takto jsem byl po zbytek dovolené v nejistotě, jak to celé budu řešit. Na štěstí celý problém byl jen v netěsnosti ventilku, který jsem na místě vyměnil pneumatiku, jak jsem psal dohustil a v poklidu se vrátil domů. Případnou fotodokumentaci ještě přepošlu paní Anne-Marie Mejzrové aby jste si to mohli ověřit. Přeji hezký den a budu se těšit na další příjemné parkování. S pozdravem Zdeněk Knittl
The system did not allow me to use my credit to pay for my last parking session. It seems the website does not work very well on mobile devices.