Hodnocení Smile Parkingu klienty
43 004 recenzí celkem
94% zákazníků nás hodnotí pozitivně
95% zákazníků nás doporučuje
Personál: | 4.71 | |
---|---|---|
Valet parking: | 4.71 | |
Infinity lounge: | 4.62 | |
Navigace: | 4.34 | |
Přeprava: | 4.77 | |
Mytí vozu / Služby: | 4.21 |
94% zákazníků nás hodnotí pozitivně
95% zákazníků nás doporučuje
Personál: | 4.71 | |
---|---|---|
Valet parking: | 4.71 | |
Infinity lounge: | 4.62 | |
Navigace: | 4.34 | |
Přeprava: | 4.77 | |
Mytí vozu / Služby: | 4.21 |
Vše bylo OK
Když jsem si šla auto vyzvednout, a chtěla jsem provést online check out, tak mi systém napsal, že nemám zaplaceno. Ačkoliv zaplaceno bylo 2/9, check out jsem dělala 13/9. Musela jsem pracovníkovi doložit bankovní výpis, že jsem platbu uhradila. To by se měl klient asi dozvědět minimálně při check in a ne takto pozdě. Navíc mi bylo sděleno, že vozidlo je v sedmém patře a ono bylo v přízemí. Přijeli jsme ve 23:45 a to člověk rád vyjede směr domov, navíc to máme skoro 180 km, co nejdříve. Bohužel nemilá zkušenost. Zdravím Krejná
Vylepsit rozlišení displeje u předávání klicu
Nějak jsem asi nepochopil zadání. Nabyl jsem totiž dojmu, že si platím za kryté parkoviště. Proto mě překvapilo, když jsem si přišel po návratu auto vyzvednout a to bylo celé mokré od deště. Chápu možná, že ho přesunuli z jednoho patra do druhého. Ale co jako dělalo mimo budovu? Jak dlouho bylo venku? Kde tedy bylo reálně odstavené ten týden?
Nezapomínat dávat kartičku na odjezd do kastlíku.