Hodnocení Smile Parkingu klienty
43 004 recenzí celkem
94% zákazníků nás hodnotí pozitivně
95% zákazníků nás doporučuje
Personál: | 4.71 | |
---|---|---|
Valet parking: | 4.71 | |
Infinity lounge: | 4.62 | |
Navigace: | 4.34 | |
Přeprava: | 4.77 | |
Mytí vozu / Služby: | 4.21 |
94% zákazníků nás hodnotí pozitivně
95% zákazníků nás doporučuje
Personál: | 4.71 | |
---|---|---|
Valet parking: | 4.71 | |
Infinity lounge: | 4.62 | |
Navigace: | 4.34 | |
Přeprava: | 4.77 | |
Mytí vozu / Služby: | 4.21 |
Naše lety se ve vyjímečné situaci dne 14.9. 2024 zpozdily o více než 7 hodin. Proto jsem musel zaplatit dalších 800 Kč. V dané kritické situaci zmeškaných a zpožděných letů jsem nemohl tuto situaci nijak ovlivnit a nebyla zapříčiněna mou chybou. Očekával jsem z Vaší strany větší pochopení. Děkuji.
Jak mohu hodnotit přístup personálu,když s nikým do styku nepřicházím, vše je přes aplikaci v mobilu a přes automat v l..patře. Naštěstí vše už zvládám, ale chvíli mi to trvalo. Jen bych chtěl vědět, jak se vlastně při příjezdu mám prezentovat, aby se mi otevřela závora k vjezdu do budovy Europortu. To byl naposled jediný kontakt, kdy jsem zmáčkl tlačítko a zahlásil, že jedu do Smile parkingu.
Auto smrdelo... uvnirtzustal jakási tabák v krabicce.