Hodnocení Smile Parkingu klienty
43 074 recenzí celkem
94% zákazníků nás hodnotí pozitivně
95% zákazníků nás doporučuje
Personál: | 4.71 | |
---|---|---|
Valet parking: | 4.71 | |
Infinity lounge: | 4.62 | |
Navigace: | 4.34 | |
Přeprava: | 4.77 | |
Mytí vozu / Služby: | 4.21 |
94% zákazníků nás hodnotí pozitivně
95% zákazníků nás doporučuje
Personál: | 4.71 | |
---|---|---|
Valet parking: | 4.71 | |
Infinity lounge: | 4.62 | |
Navigace: | 4.34 | |
Přeprava: | 4.77 | |
Mytí vozu / Služby: | 4.21 |
k bodu 1 rychlost nevím, auto jsem odstavil a po příletu vyzvedl na parkovišti kancelář jsem nenavštívil, boxy jsem našel snadno.
Při bezkontaktním způsobu těžko hodnotit "přístup personálu" nebo "návštěvu kanceláře." Ale jakkoliv vypadal proces zpočátku komplikovaně, vše proběhlo bez výhrad a k mé spokojenosti.
Přijeli jsme, automat nám nechtěl dát lístek, stejně jako několika dalším lidem před námi - tedy tvořila se dlouhá fronta. Museli jsme zmáčknout tlačítko informací, až potom nás pán pustil. Musím přiznat, že webova aplikace je dobrá, srozumitelná… navedla nás na 7. patro, kde nebylo jediné místo k zaparkování. Vzhledem k malé časové rezervě (jelikož jsme stáli přes 30 minut před závorou) jsme hledali nejblizsi volné místo, ktere bylo az na 11. Patře, kde ale byly cedulky jine parkovaci společnosti než té naší… takže nás cizí pán stihl nevybíravě okřiknout, že tam nemáme co dělat… nevadí, klíček jsme na recepci rovnou dali moc milé paní, které jsme se omluvili a ona řekla, že vše vyřeší ať běžíme na letadlo! Děkujeme! … po příletu nás bohužel na autě čekaly dva škrábance a jeden s promáčklinou. Zde už webová aplikace nefunguje tak dobře, protože po kliknutí na tlačítko “mám problém” se nic nestane… každopádně škrábance jsme hned ve čtvrtek nahlásili a ještě dnes - pondelí, mi nikdo neodpověděl. Celkový dojem tedy za mě - už nikdy víc. Vyjma velmi milého personálu, který situaci alespoň na začátku zachránil…