Hodnocení Smile Parkingu klienty
43 074 recenzí celkem
94% zákazníků nás hodnotí pozitivně
95% zákazníků nás doporučuje
Personál: | 4.71 | |
---|---|---|
Valet parking: | 4.71 | |
Infinity lounge: | 4.62 | |
Navigace: | 4.34 | |
Přeprava: | 4.77 | |
Mytí vozu / Služby: | 4.21 |
94% zákazníků nás hodnotí pozitivně
95% zákazníků nás doporučuje
Personál: | 4.71 | |
---|---|---|
Valet parking: | 4.71 | |
Infinity lounge: | 4.62 | |
Navigace: | 4.34 | |
Přeprava: | 4.77 | |
Mytí vozu / Služby: | 4.21 |
Dobrý den, s čistotou vevnitř auta jsem spokojená, stejně tak s fungováním celého systému, infem, servisem okolo. Ale včera při venkovním mytí jste mi uvolnili zadní stěrač, který mi po cestě z letiště odpadl a ztratil se. S internetovou recenzí počkám, budu vděcná za návrh kompenzace. Martina
Nikoho jsem z personálu nepotkal.. nemohu hodnotit:Ddd
Good service. A little confusing upon entering. I don't think you should need to talk to somebody; I would prefer entering a code to get into the parking lot. Also, it says to take a video of the car, but then your customer service said it wasn't necessary, which I was happy about, but it was confusing and a little stressful.
More clear information how many hours earlier pick up of the car should be confirmed. I wrote late time because I expected big delay of my flight (flight’s delay was much shorter) and I had to wait for my car. Fortunately car was delivered in 20 minutes but some people may don’t have so much time.
Instrukce (jak písemné pokyny, tak video), které jsme dostali, byly úplně špatně. Podle nich jsme měli dostat lístek při vjezdu do objektu parkoviště na letišti, pak pokračovat podle internetové stránky SMILE. Když po zmáčknutí tlačítka (dle instrukcí) automat u brány žádný lístek nevydal a brána se neotevřela, museli jsme vycouvat (a spolu s námi další auta, která za námi byla ve frontě). Zaparkovali jsme před hotelem a snažili se 15 minut dovolat na hotline. Tam nám paní dost podrážděně sdělila, že u brány máme zazvonit na "info" a vrátnému říct, že jsem od SMILE a zaparkovat v prvním patře kdekoli na místě s jejich značkou. Když jsme tam vyjeli, nebylo v prvním patře ani jedno volné místo... Stres před odletem, volali jsme opět hotline, opět dlouho čekali na spojení, paní nám sdělila, že máme jet do 8.patra, že tam by nějaké místo mělo být... Když jsem jí řekla, ať nepokládá telefon, dokud parkovací místo nenajdeme, protože nechci potřetí čekat 15 minut na spojení, byla velmi nepříjemná, že nemá jen nás. Nakonec v 8. patře volné místo bylo, pak už vše šlo dle instrukcí. Zpáteční vyzvednutí auta rychlé, bez problémů.
Pokud by šlo zlevnit službu tak super :-) Vzhledem k tomu, že jsem nemusel s nikým z personálu jednat (takže za automatizaci procesu palec nahoru).