Hodnocení Smile Parkingu klienty
43 076 recenzí celkem
94% zákazníků nás hodnotí pozitivně
95% zákazníků nás doporučuje
Personál: | 4.71 | |
---|---|---|
Valet parking: | 4.71 | |
Infinity lounge: | 4.62 | |
Navigace: | 4.34 | |
Přeprava: | 4.77 | |
Mytí vozu / Služby: | 4.21 |
94% zákazníků nás hodnotí pozitivně
95% zákazníků nás doporučuje
Personál: | 4.71 | |
---|---|---|
Valet parking: | 4.71 | |
Infinity lounge: | 4.62 | |
Navigace: | 4.34 | |
Přeprava: | 4.77 | |
Mytí vozu / Služby: | 4.21 |
No, není to nejpohodlnější, nejjednodušší ani nejrychlejší způsob parkování na letišti, ale fungovalo to a pokud budete cenově výhodnější, než konkurence, tak to budu využíva i dále.
Službu jsem použil opakovaně a vždy maximální spokojenost
I need my refund for the car washing service that was not done
Pri prijezdu na parkoviste Europort neni nikde ani zminka ani zadna cedule SmileParking, coz zpusobilo, ze jsem si nebyl uplne jisty, jestli jsem na spravnem miste. Kdyz jsem se pak podival znovu na instrukce v mailu, tak uz to bylo jasne, ale trochu jsem bloudil a 2x jsem si to parkoviste objel kolem dokola. Znacka/cedule s napsiem "SmileParking" by mi hodne pomohla. Dekuji.
Upon arrival, it was not possible to obtain a ticket at the barrier. There were no instructions on the barrier. When I pressed the ‘info’ button nobody answered. Upon departure, the smile office was locked and closed (it was 3:00am) and I could not obtain a ticket to exit through the barrier. I drove to the barrier and pressed the ‘info’ button and a rude individual told me to go back to the office which he then unlocked and he went there and gave me a ticket. I wasted 10 minutes going backwards and forwards. There were no clear instructions and the man was rude and unhelpful.