Hodnocení Smile Parkingu klienty
43 049 recenzí celkem
94% zákazníků nás hodnotí pozitivně
95% zákazníků nás doporučuje
Personál: | 4.71 | |
---|---|---|
Valet parking: | 4.71 | |
Infinity lounge: | 4.62 | |
Navigace: | 4.34 | |
Přeprava: | 4.77 | |
Mytí vozu / Služby: | 4.21 |
94% zákazníků nás hodnotí pozitivně
95% zákazníků nás doporučuje
Personál: | 4.71 | |
---|---|---|
Valet parking: | 4.71 | |
Infinity lounge: | 4.62 | |
Navigace: | 4.34 | |
Přeprava: | 4.77 | |
Mytí vozu / Služby: | 4.21 |
Přístup společnosti jako takové byl super, ochota, rychlost, vstřícnost, jen co bych vytknula, při vyzvednutí automobilu bylo u řidiče na podlaze čerstvé bláto a v autě byl hodně cítit smrad tabáku.
Využíváme opakovaně, vždy perfektní servis
Celkově hodnotím parkování jako dobré, nikoliv skvělé. Kdybych využil smile parking podruhé, určitě bude průběh komfortnější. Před příjezdem jsem si prostudoval návod a několikrát pustil video. Po příjezdu k bráně jsem dle videa několikrát stiskl tlačítko u brány a čekal na lístek, který dle videa z automatu měl vyjet. A nic! Za mnou to začalo troubit, co že to blokuju! Vycouval jsem a vysledoval, že je třeba přijet a tlačítkem se dovolat obsluhy, která mi následně řekla: jeďte jedna sedm osm. Po zaparkování v sedmém patře jsem v aplikaci chtěl potvrdit příjezd, ale aplikace mi hlásila „zaparkujte u výjezdu“. Pán ze smile, který šel okolo, mi sdělil, že to mám ignorovat. V tu chvíli jsem si říkal, že je návod napsán jako vědecké dílo, ale ve skutečnosti je toho hodně jinak. Po příletu jsem si vyzvedl klíč s parkovacím lístkem, na kterém mělo být uvedeno číslo patra, kde se auto nachází – což nebylo, pouze QR kód, číslo patra v něm mobil nerozkódoval. Přilétli jsme dlouho po půlnoci , v kanceláři nikdo nebyl a tak jsme se vydali auto hledat. Začali jsme patrem, kde jsme auto nechali, ale byl to špatný tip. Koukli jsme ještě do osmičky, také nic, v jedničce jsme auto našli… Na dovolené mi prasklo sklo na displeji mobilu, ale zůstal funkční. V opačném případě netuším, co by se dělo…
V případě živelné události, např. kroupy, bych prosila o zaslání upozornění o jejím vzniku, aby si majitel zkontroloval pečlivě vůz a případné škody řešil se svojí pojišťovnou. Děkuji.
Využívám služby řadu let, nikdy jsem nezaregistrovala jediný problém.